Accepterad Daplize | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daplize

Aktiv Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
55
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145359581/

Ditt Hex-ID: 110000146a318dd

Vad är din discord tagg? Daplize

Vem var det som bannade dig? BubbleeGum

Bild på banmeddelande: haadawdaaasddwaadasdddaw.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag satt unmutad i vc och försåtr att det ser lite konstigt ut men åkte på prio som jag fick i mobilen. här är klippet på prio: https://medal.tv/games/gta-v/clips/2aMPz7OXGFwK5L/d1337EYxxTp9?invite=cr-MSw3ODcsMTQ5MjA1MzUs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt unmutad i vc och åkte sedan till paleto då jag hade fått prios men vrf jag satt unmutad var för att jag precis satt i don och hoppade vanliga vcen för jag fick ont i huvudet och då så valde jag att gå ig igen och då så fiuck jag prios och åkte bara ditt för att se vad som hade hänt och när jag åker efter gpsen så tar jag västra motorvägen som är snabbast och gpsen visar de och då så när jag är i paleto så ser jag en diablos bil och 2 döda diablos personer som jag känner och sedna åker jag till sjukan med dem och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså skulle väll säga att det inte är en felaktig ban men ändå lite då jag satt unmutad som är fel att göra men åkte ju på prio som är rätt alltså jag gör ju inget fel om man kollar på mig ifrånm början men det kan se konsitgt ut ifrån staffsen sida då jag åker till enm gps och där ligger det ödda kroppar som jag tar till sjukan och jag sitter unmutad så jag försåtr att det ser konstigt ut men ifårn mitt perspektiv så gjorde jag liksom inget fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit banna lite tidigare men inte mycket på senaste och jag förstår efter mina gamla bans och jag har lärt mig efter dem och gör inte om samma dumma misstag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja bara mutat mig när jag åkte ditt så att det inte händer så här.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka