Nekad daddy_till_alla | Beslut Överklagan [luddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
37
Reaction score
0
Ditt discord namn: daddy_till_alla

Ditt Hex-ID: steam:110000155763940

Vad för typ av beslut gäller det? Meta gaming.

Vem/vilka tog beslutet? Lluddee. (Sen vet jag inte om dom var med men Boten_, Berdan1213, Toris.)

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att jag blev bannad för att jag satt unmutad i DC samtidigt som jag gick ingame. Vilket ser dåligt ut.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att det är fel för att det som jag har blivit anklagad för stämmer inte men absolut förstår från er synvinkel att det ser ut som att de vore META. Men i själva verket så vad det inte så. Jag var iväg och åt sedan kom jag tillbaka så var jag inne på Unive då valde jag spawna gänghuset som alltid. I VC så snacka dom om något helt annat som dom kan intyga. Sedan såg jag då 2 döda kroppar som ligger inne på vårt gänghus vilket även om jag sitter då unmutad eller mutad så hade jag sätt detta. Vilket då är att jag inte har tagit någon information från Discord ingame vilket då inte ingår i regeln META. Jag hoppas och önskar att ni hade kunnat göra ett mildare staff då detta straff var väldigt grovt. Anser att detta straff bör vara till någon som har istället då gjort en Grov META

Mvh

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Vet inte riktigt vad för bevis jag skulle ha. Men ni kan ju kolla dc logs på att jag satt där hela tiden. Sen kan ni ju kolla vart dem låg så är det ju lättare att förstå bådas synvinklar. Eller kan ni ju frågade dem som var med om scenariot att jag inte snackade med dem eller att dem sa någon information.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka