Inaktuell Daplize | Ansökan till Medlemskap Ansvarig (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daplize

Aktiv Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
55
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad heter du på discord? Daplize

Ange ditt födelsedatum 14 November 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att Unive är en riktigt bra server och tänker att jag vill göra mer för Unive då jag har spelat på servern nu i 2 år och inte varit något annat än servervakt innan så tänker att jag vill göra mer för servern och hjälpa till mer med att ta medlemskaps ansökningar och hjälpa till inom åren också såklart då det ingår i arbetet också men jag vill också vara med och bestämma till vilka som ska komma in som medlemmar till servern då det kan vara folk som inte kan bete sig men helst vill jag bara hjälpa till med servern och sedan efter det här kanske gå över till att bli heller då jag kan göra mer men vill helst veta hur det kan vara innan jag ger mig in i det så då är medlemskaps ansvarig en bra början till det. Det som fick mig att ansöka är att jag har kompetens att ansöka till det och jag har många förmåner som jag kan ta mig vidare i min karriär hos staff teamet om jag tar mig ditt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är kompetent för jobbet och är väldigt noggrann med saker jag gör då jag inte gillar saker som inte är organiserat och så är jag mogen för jobbet då jag är noggrann, kompetent och väldigt snäll och det är bra att bemöta icke medlemmarna med ett gott uttryck så det är väldigt bra att vara glad och hjälpsam om dem kan behöva hjälp och så kommer jag vara online väldigt mycket då jag inte har skola på rätt länge så kommer kunna vara inne på Unive och ta många intervjuer och ansökningar per dag och jag bemöter folk med ett lugnt betande som får icke medlemmarna att känna sig i trygga händer och som jag skrev så bemöter jag folk med en bemötande ton och ett mjuk inflyttande på dom och tycker att man ska ge alla människor en chans även fast dom gjort fel.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk som man vill bli bemött själv alltså hålla en god ton och vara snäll och ibland när det behövs så ska man vara rak på sak och jag kommer att vara lugn jag kommer vara snäll vara pratglad med dom och hålla folk på ett glatt humör och jag kommer ta detta väldigt seriöst om jag blir medlemskap ansvarig jag kommer höja min rp och som medlemskap ansvarig vill jag också höja andras!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill se till att standarden på Unive höjs inom rpen alltså att nya personer som kommer in till unive för första gången har unika karaktärer som de kan rpa som och att de kan alla grundregler som är satta för Unive. Jag själv vill bidra med bra rp i scenarion när jag rpar för att bidra till en högre rp standard på servern. Jag kommer att göra så att alla nya spelare som kommer till Unive även har tankesättet att man vill förbättra sin rp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska veta vad man vill i sin karaktär alltså vad man vill nå fram till i sin rp och man bör kunna alla grund regler som är satta för Unive då det är dem reglerna man ska utgå ifrån och man ska visa att man har en unik karaktär och inte vill komma in på Unive för att starta Kaos som vise gör alltså så ska man vissa framfötterna så man vill just ha med en sådan person!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det är ett väldigt stort ansvar som medlemskap ansvarig då det är så många som vill bli medlem på Unive så då måste man alltid hålla koll på forumet sedan på discorden och så måste man också ta intervjuer hela tiden vilket jag har tid med nu när jag inte har skola på länge så kommer vara väldigt aktiv och sedan är det stort ansvar ingame då man måste ta reports, specca och sånt. Så ja det är ett väldigt stort ansvar som medlemskap ansvarig och det är också en chans till helper vilket jag verkligen vill bli!!

Hur ser din aktivitetet ut? Nu i 3 månader har jag inte skola så kan vara väldigt aktiv alltså kan säkert spela 12 timmar + per dag om jag vill så kommer väll spela från klockan 12 på morgonen till kanske 3 på natten per dag i 3 månader och sedan när skolan börjar så kommer jag väll hem klockan 4 och börjar kanske spela 5 och sen slutar spela 12 på kvällen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kommer köra sten hårt och försöka bli helper i framtiden och vill verkligen jobba så hårt jag kan för det! (Gamla ansökan så jag ändra och la till grejer)

Markerar som inaktuell då inget vidare intresse har visats.

Låser och arikverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka