Nekad dante_skilss | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dante_skilss

Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad heter du på discord? dante_skilss

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001631a6bbc

Ange ditt födelsedatum 30 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet under höstlovet är vakna spela 09:00-12:00 äta sedan så spelar jag igen tills middag sen hela kvällen [OM JAG INTR HAG ÄRENDEN ATT GÖRA] men annars efter höst lovet ligger vi runt 5 Tim efter skolan så spelar man i 2 timmar sen har jag träning och då så spelar jag efter min träning så man kan säga att jag spelar bara typ på min fritid när jag e hemma och inte ska åka iväg.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Oooo det e en bra fråga men det är väl ett rätt bra tag inte super länge sedan men jag har varit MA tills idag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger men fått 2 på senaste men dem var felaktiga Anl: snackade med cläsic och jag blev bannad för jag laga min bil på meko med gängmeny men snackade med cläsic och han sa att jag gjorde helt rätt men fick unban 10 min efter sen fick jag en för pg2 men den var också felaktig hoppade bara support och vissa clip från min synvinkel och fick unban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har mer som uppdrag att inte det ska vara kaos på vissa ställen eller lalligt t.ex att man ska kunna vara snabb på få bort en lallare från marka Lisas om han springer in och lallar. Alltså har en servervakt mer som uppgift att kontrollera så inget lalligt förekommer runt om en och kan sätta stop på det om det förekommer.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervalt eftersom jag var nyligen MA men hade inte så mycket tid med den för jag rpa för mycket så då fick jag tanken att det skulle vara bättre med SV eftersom jag kan vara inne12 h per dag. Samt så kan det förekomma väldigt mycket lalla om man befinner sig på almäna platser som marja meko torget m.m så jag vill kunna stopa lallet och kunna avbryta det direkt. Sen vill jag också vara det eftersom jag har alla erfarenheter eftersom varit Ma nyligen så ja.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det innebär att använder sina perms på otillåtna sätt och att gör det kanske bara för en egens vinning det kan förekomma som servervakr att man bannar någon som försöker råna dig eller något du kan förlora på. Så jag och korruption finns det många olika förklaringar på eller kan användas i många sammanhang men det kan ju förekomma t.ex att man kickar någon som man inte gillar eller kör med toggleid men då abusar man också sina perms. Hoppas detta är tillräckligt denna roll skulle passa mig bra eftersom jag är mycket aktiv 😁

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad senaste 30 dagarna samt gul spelare. (2024-10-30)

Du får ansöka igen 2024-11-29 och din gula banlevel har försvunnit.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka