Nekad Dansken | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Dansken#9995

Vem var det som bannade dig? Vet ej.

Hur lång tid var din ban? p

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej lång stoy kort: Jag blev bannad från Unives Disocrd server för att jag spelade på Infintiv. När jag förklarar det skriftligt varför jag blev det brukar många tolka det fel så berätar inte varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som exat hände innan jag blev bannad var att jag var Inte wl på unive men jag var donator++++ och hade flera roller men inte wl jobb eller likanande på uninve. Jag trodde fel. Man fick inte vara wl på den servern eftersom den hade tagit över en del av Unives spelare. Så jag ångarar det! Tycker det är lite tråkigt att en av dem spelarna som har spelat länge på unive ska försvinna nu. (har spelart sen 1 juni) 2020.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var den inte 100% rätt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit dc bannad för att jag var probelm spelar på servern men det var länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absoult att kunna stanna på unive och inte lämna servern som jag inte kommer att göra i framtiden. Vilket jag ångar och jag hoppas att jag kan komma tbx till den underbar server =)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte lämna unive utan att stanna kvar i denna server. Jag hade gärna vija fria 1 år på unive ertersom jag har snart spelat på servern i 1 år. =)

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka