Nekad 123 | Ban Överklagan [Snake/Snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.28

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
563
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526048292/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d53f224

Vad är din discord tagg? vemvar

Vem var det som bannade dig? taxi3765, Mrking och hedgehog

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-29 160603.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är för en jätte seriös situation som hände för nån månad sen, och jag tycker själv att det var riktigt omoget av mig att jag sa till mina vänner att jag hittade philips adress men sanningen var bara att jag såg att någon hade kommenterat hans adress på ett av unives tiktok videos men jag har inte hans adress skulle aldrig ha försökt få fram mig till den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ig och rpa:de på min jobb karraktär och jag stog bara afk och snackade med mina vänner i en grupp Utanför unive och sa till dom detta med att jag hade kommit över philips adress i ett tiktoks kommentarsfälte på unives video i tiktok då. Dom tänkte inte något om det och jag bara skrollade förbi tänkte inget av det det gjorde inte mina vänner heller. Så jag har INTE försökt komma fram till hans adress. Jag har INTE doxxat honom jag har bara sagt grejer och det var riktigt dumt och det var bara en grej jag sa inte en grej jag gjorde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. personligen anser jag att det är fel från bådas sidor och att det kunde ha lösts sig eftersom jag har inte hans adress har inte spridigt den och har absolut inte försökt få Philips adress. Men jag gjorde såklart majoriteten av felet och jag ber så hemskt mycket om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare och jag har tagit lärdom genom att tänka på det för nästa gång och jag tyckte det var tråkigt när jag blev bannad så jag gjorde aldrig om det och detta kommer aldrig hända mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte snackat med dom om det och jag skulle bara ha skitit i det istället för det är bara en töntig grej och det var riktigt omoget av mig att göra som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte snacka om andras personliga uppgifter med andra och intre göra sån töntig skit

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har nekats. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka