Accepterad danny | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danny

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199209811371/

Ditt Hex-ID: 11000014a7a8dab

Vad är din discord tagg? graddrumpan#0617

Vem var det som bannade dig? Grodan

Bild på banmeddelande: image (5).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att staffsen missförstog scenariot förmodligen. Jag kan erkänna till brott att jag gjorde nåt fel. Men tycker att staffsen gjorde rätt i detta läge. Samt så står det provocerar på min ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte runt i våran bil sen kommer det fram en bil till oss och dem kaxar väldigt mycket. Och du väljer dem att dra upp ett vapen men vapnet e inte riktat mot nån han vi förstog det som att han skulle flexa vapnet och det menas att man inte ska leka med han typ och då drog vi Och då började dem skjuta. Och staffsen förstog det som om dem hade dragna vapen mot våra ansikte men så var det inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja Jag rycker denna ban är felaktig då Dem inte hade riktade vapen mot oss dem håll i vapnet Men dem riktade aldrig mot oss Och vi förstog detta mer som en flex och att vi skulle sticka därifrån. Och det är exakt det jag gör men sen börjar dem skjuta mot oss och då åker vi längre ifrån och ansluter oss till skottlossning då det handlade om liv och död. Samt så tycker jag att dem har gjort fel på sin sida alltså motpartens sida för att dem hoppar support mitt i scenariot och dem kan inte spela för motpartens sida i ett scenario så fort dem förlorar hoppar dem sup. Men jag ska inte snacka mer om det. Men Jag tycker att staffsen borde titta närmre i scenariot. För att bilen drog vapnet riktade mot oss när vi redan hade åkt och då börja dem skjuta. Och då ser jag ingen fear rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för vdm Då det va en grabb som stog mitt i vägen Och råkade köra på han och då vart jag bannad. Sen har jag blivit bannad för powergaming då min voice chat ej fungerade så kunde ej rpa på skadorna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att Lyssnat på motparten och hoppat ut när han bara håll vapnet . Och pratat ut det med dem. Då jag tyckte det va onödigt av dem att skjuta. Då det är sista utvägen och inte nödvändigt i denna situation

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig en massa att man det inte är värt att göra regelbrott då man det alltid kommer att tas åtgärder för ens fel. Och speciellt inte värt att göra det på ens favorit server som man har gjort en massa för. Så jag har lärt mig att man inte ska göra regelbrott och man kommer alltid att bli bestraffad för det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka