Accepterad Dannezan | Ansökan till servervakt [Hezus, Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannezan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
10
Användarnamn: Dannezan

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ange ditt födelsedatum 5 November 2007

Vad heter du på discord? Dannezan#9921

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag vid vissa undantag

Hur länge har du spelat på Multistaden? Rätt så länge

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hålla ordning och reda på servern ingame och i dc för jag älskar multi men jag brukar se mycket lallish ingame och dc och det vill jag stoppa! sen även kolla så ingen tar bilar i gz och bara allmänt sköter sig och håller sig till reglerna! Även hjälpa i support och bara snacka med folk om dom har frågor om ngt och försöker hjälpa alla jag kan hjälpa för vissa saker kan jag inte hjälpa men jag försöker hjälpa alla jag kan och alla jag hinner! Sen kommer jag även ha öppen dm så det är bara att slida in om han har ngn fråga eller behöver hjälp!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag älskar multi och vill bli en staff med alla andra härliga staffs och hjälpa alla och hålla ordning och reda så folk får bra rp upplevelse och tycker att det är kul och spela och så att alla känner att dem är trygga! Sen vill jag även bli det för jag älskar multi och alla dess folk så jag vill hjälpa alla som jag kan och alla ska kunna känna att dem har bra rp upplevelse och det vill jag att folk ska ha för MULTI ÄR BÄST!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? För att jag kommer kicka om jag ser lallish som förstör folks rp upplevelse och även ta support och hjälpa alla som behöver hjälp och så alla mår bra liksom! Och
Genom att hjälpa alla i support men ni har bra support men det är extra bra att ha extra! Sen kommer jag även bidra med bra rp ingame så alla känner att dem har det roligt så inte ngn kommer t.e.x och rdmar dem så deras rp upplevelse blir förstörd för det är intr nice!

Varför ska just du bli servervakt? För jag är en seriös rpare som ser mycket lall som jag inte kan göra någonting åt och det vill jag ändra på så alla har en trevlig rp upplevelse och trevligt! Sen är jag kunnig inom staff och att hjälpa inom five m och discord och är även väldigt trevlig och hjälper alla som jag kan och alla jag hinner! Sen så ska jag även bli det för att jag är en natt människa så då har ni en aktiv natt staff! Sen vill jag även bli det för att jag känner att jag är rätt person som server vakt och är även en trevlig människa som ger trevligt bemötande och hjälpande till alla! Är även typ alltid inne på five m och dc! För jag har ALLTID dc på min skärm!

Varför vill du bli servervakt? För jag ser mycket lall och jag vill inte att folk ska känna så för alla ska ha bra rp upplevelse på servern! Så jag vill bli det för att jag vill hjälpa alla så alla känner sig trygga och har en sjukt bra rp upplevelse! Sen vill jag även bli det för att jag vill hjälpa andra och se till så alla har det bra och alla vill spela på servern! Sen vill jag även bli det för jag har drömt om att bli det och hjälpa folk och kunna liksom hjälpa folk som behöver hjälp och försöka hjälpa alla!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes det har jag! Men inte allt! Men kan dem flesta! Sen är jag även gammal staff på mest stora dc servrar men kan även five m bra!

Är du whitelistad på serven? Yes jag är whitelistad!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Yes jag blev permbannad när jag råka köra på en kille med voi när det lagga som fan och servern fucka lite då! Sen även en gång när jag råka gå in i en eld!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Senast ändrad:
+rep Bra ansökan hoppas du blir server vakt! :D

Vidare till muntlig intervju.
Din ansökan är bristande men jag ser potential i dig, därför skickar jag dig vidare till muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka