Antagen Casperr999 | Ansökan till Servervakt [440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casperr999

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? casperr999

Vad är ditt Hex:ID 11000013c6840b8

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 17-21
Tisdag 16-22
Onsdag 16-22
Torsdag 16-22
Fredag 15-00
Lördag 12-01
Söndag 13-22
Lov: det beror på om jag är hemma eller inte, är jag hemma så blir det många timmar på unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat här sen 2021, men jag har varit medlem lite här och där för jag har lämnat och kommit tillbaka men nu så har jag varit medlem typ 1 månad eller längre men innan så hade jag varit medlem super länge jag hade 2024 rollern men sen så råkade jag lämna dc och sen blev jag hakad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 50 gånger men det beror på att jag har spelat på unive super länge och jag börja spela på unive när jag laddade ner fivem och då viste jag inte så mycket om fivem och reglerna och därför har jag många bannads men nu så kan jag det mesta om reglerna eller jag kan alla och jag kommer sökta den här rollern bra, jag började spela 2021

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vi SV har uppgiften som är att när vi ser någon göra fel så ska vi kicka eller banna dom och sen ta klipp och skicka ut i SV ban så SV ansvariga kan se och kolla om den är bra ban eller dålig och vi ska ha koll när vi rpa om vi ser någon göra fel, vi ska hjälpa staffen och det gör vi om vi bannar dom som gör fel eller kicka för då sliper staffsen göra det och då kan dom ta dom stora uppgifterna och om vi ser en bil som står mitt i vägen så ska vi dv den om ingen är där och ingen ska ha den.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag är inne super ofta och jag är nu krim så jag träffar mycket folk som inte kan följa reglerna och det tar en stund att få hjälp av staff men jag vet att dom har mycket för jag har varit staff förut och vi hade mycket att göra, då var jag event och support och don ansvarig och jag vill bli SV för jag är inne vara dag och spelar unive och jag är ofta där det är mycket folk så jag ser mycket som händer men jag kan inte göra något för jag är inte SV och jag vill vara SV för jag vill hjälpa er staff för jag vet att ni har mycket att göra och dom flesta reports är när folk lallar eller gör fel och jag vill hjälpa men att ni ska få mindre reports så ni kan göra dom viktigare uppgifterna

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption: Man kan säga om man ser sin vän göra fel men man skiter i att kicka eller banna så går det som korruption för alla ska följa reglerna även om du är min vän eller är själv SV.

abuse: Det kan gå som om du ser att du håller på att förlora ett senario så kanske du kickar dom eller banna dom så du kan vinna eller om du dv doms bil så du också vinner det går som abuse.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka