Accepterad Dannee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannee

Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
-5
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Danne#4859

Ange ditt födelsedatum 27 Mars 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Efter ett år av RP:ande på Unive har jag byggt upp omfattande kunskaper inom rollspel och dess regler. Därför känner jag att jag är redo att ta nästa steg och söka rollen som MA. Jag är väldigt social och lugn vilket gör att jag trivs med att ha ansvar och att se till att saker och ting fungerar som de ska. Jag är en person som alltid strävar efter att göra mitt bästa och detta är en av anledningarna till att jag vill ta på mig rollen som MA. Jag känner mig kapabel att utföra uppgifterna på högsta möjliga nivå och jag vill vara med och bidra till en positiv utveckling av Unive. Jag är övertygad om att mina kunskaper inom rollspel kommer att vara till stor nytta i min roll som MA. Jag ser fram emot att få möjligheten att visa vad jag går för och att arbeta tillsammans med andra för att utveckla Unive till ett ännu bättre community.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Mitt positiva rykte som en schysst och snäll person är en stor fördel i mina relationer med andra människor. Att ha goda relationer är avgörande för att lösa problem och arbeta effektivt tillsammans. Trots att jag inte har så mycket erfarenhet inom MA, känner jag mig redo att ta på mig på rollen. Mina tidigare erfarenheter har utrustat mig själv med de nödvändiga kunskaper för att ta itu med de utmaningar som MA-rollen medför. Jag är alltid mån om att göra mitt bästa, och jag strävar ständigt efter att förbättra mig. Även om jag gör fel eller stöter på hinder, försöker jag alltid att ta lärdom av situationen och hitta en lösning som fungerar på bästa sätt. Att ha en positiv inställning och vara villig att lära sig är avgörande för att växa och utvecklas som person och som MA. Jag är redo att ta på mig denna roll och ser fram emot att göra det bästa av det hela.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Att bemöta människor med respekt och en god attityd är ett avgörande för att bygga starka och positiva relationer. Det är viktigt att alltid försöka vara trevlig och vänlig, även i situationer som kan vara utmanande eller svåra. Genom att visa respekt för andra människor kan man skapa förtroende som gör att människor känner sig trygga och bekväma i varandras närvaro. Att ha tålamod är också en viktig egenskap när man bemöter andra människor. Alla människor har olika bakgrund och erfarenheter vilket betyder att de också kommer att bete sig på olika sätt. Genom att ha tålamod och vara öppen för att lära känna andra människor, kan man undvika att missförstånd uppstår.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som en stolt medlem på Unive är jag alltid angelägen om att bidra till gemenskapen genom att sträva efter det bästa möjliga bemötandet för alla inblandade. Jag tror att det är viktigt att visa respekt och uppskattning för varje medlem, oavsett vilken roll de har eller hur länge de har varit en del av communityt. Genom att ge varje person den uppmärksamhet och omsorg de förtjänar, kan vi skapa ett mer inkluderande och positivt community för alla.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem ska man kunna alla regler och även ha en liten förståelse för vad RP innebär och innebörden av att vara medlem. Det är viktigt att alltid ha en vilja att göra saker på ett bra sätt och kunna utveckla det för allas bästa.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? För mig handlar det om att göra en skillnad, att göra något meningsfullt och att bidra till en positiv förändring. Jag känner mig redo över möjligheten att få vara en del av det här communityt och att ta på mig ansvaret som MA, och jag ser fram emot att se vad framtiden har att erbjuda.

Hur ser din aktivitetet ut? Det kan variera mycket men ungefär 3-4 timmar om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka