Nekad Danne34 | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeypz

Aktiv Medlem
Meddelanden
811
Reaction score
64
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082246603/

Ditt Hex-ID: 110000142e011cb

Vad är din discord tagg? Danne#6718

Vem var det som bannade dig? nizze

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt tycker jag inte det var bann men jag råkade erapa och blev bannad för sunt förnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okey, Jag hänger vid marja lisa då jag ska prata med crippa där och väntar. Jag och en annan kille börjar tjafsa lite. Jag går då mot min bil som är på parkeringen och han följer efter mig och vill börja slåss vi står och kollar på varann men inget händer på 20 sek. Hans kompis kommer och börjar hålla på också så jag blir då såklart rädd och springer ifrån lite. När jag sprungit ifrån vill jag ju fortfarande vara vid marja lisa för vänta på crippa. Så jag springer mot dörren för ställa mig i kön. När jag kollar bak får jag ett slag rakt på back huvudet. Jag lägger mig ner såklart för spela skadad och spelar såklart det. Efter 20-30 sek reser jag mig upp hamnar i bråk igen får 2 slag på mig och lägger mig ner direkt. Efter jag legat ett tag kommer en grabb från ingenstans och slår killen som slog mig. Dem börjar bråka med varann där och jag står och kollar och går efter. Då slår grabben ner båda mig och han som hjälpte mig och när jag ligger ner på marken så sparkar killen mig sammalagt 7 gånger så jag dör. Efter detta så hoppar han in i sin bil och kör även på mig. Jag skriver "/report och det som hänt" Jag blir revivad. När jag blir revived så kommer grabben i sin bil med sin polare och börjar kaxa mott mig och frågar om jag vill bli nerslagen igen. Jag håller "new life role" och kommer ju ej ihåg något så jag går där ifrån. Dem följer efter mig och direkt efter så kommer en grabb och slår ner dem. Jag säger "HAHAHA exakt" och tydligen så blev det en erape och min röst blev skit hög. Det var ej min mening att det skulle bli så hög volym på min röst. Sedan efter jag sagt det blir jag bannad. Så jag råkade erapa utan min mening för min mick kanske var för hög drf blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att istället för att få en bann kunde personen skrivit till mig att min mick är hög eller något inte bannat mig. Jag visste ju som sagt inte att min mick blev konstig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått bans mycket när jag var ny typ första veckan fick jag många. Det var då jag nyss fått fiveM och så. Jag kunde ej reglerna eller något trodde det var typ GTA online bara att man kunde prata typ. Efter det har jag lärt mig reglerna och kan sköta mig. Jag lärde mig av mina misstag och hoppas att min mick ej kommer leda till en bann kommer såklart sänka den efter jag är unban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asso som sagt kunde ju inte jag veta min mick blev dålig helt plötsligt skulle uppskattat om han ist för banna mig sagt åt mig att min mick var hög och att jag kunde sänka den så skulle jag självklart sänkt den. Och då skulle inget av detta hänt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste ha sänkt mick och prata lite tystare.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka