Nekad danim | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danim

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad är ditt discord namn? zigenaren98

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter dani m och är 19 år gammal. Han är ifrån Frankrike och sverige, han har haft det svår förr med sina inkomster som har gjort att han har gjort dåligt i livet. hans känslor är väldigt iskalla men har är mogen som vuxen. hans intressen är bilar och han kommer göra så mycket pengar för att kunna köpa sin dröm bil och försörja sin familj. han jobbar som byggare och han har väldigt stor intresse för det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp till servern och ett bra socialt rp. Sedan kommer jag göra scenarion där alla kan va med, medlem, kriminella och icke medlem. Och sedan kommer jag inte vara kaxig eller kartig, Jag kommer att vara snäll och ha bra attityd mot alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att alla måste ha en chans att vinna ett scenario. tex ett butiksrån så ska kriminella ha en bil som inte är för snabb så att polisen har en chans och samma sak för polisen