Nekad danim | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danim

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad är ditt discord namn? zigenaren98

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter dani m och är 19 år gammal. Han är ifrån Frankrike och sverige, han har haft det svår förr med sina inkomster som har gjort att han har gjort dåligt i livet. hans känslor är väldigt iskalla men har är mogen som vuxen. hans intressen är bilar och han kommer göra så mycket pengar för att kunna köpa sin dröm bil och försörja sin familj. han jobbar som byggare och han har väldigt stor intresse för det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp till servern och ett bra socialt rp. Sedan kommer jag göra scenarion där alla kan va med, medlem, kriminella och icke medlem. Och sedan kommer jag inte vara kaxig eller kartig, Jag kommer att vara snäll och ha bra attityd mot alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att alla måste ha en chans att vinna ett scenario. tex ett butiksrån så ska kriminella ha en bil som inte är för snabb så att polisen har en chans och samma sak för polisen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Power gaming = power gaming är att ifall jag åker in i en vägg i 200km/h så ska jag rpa på att jag har ont och inte bara fortsätta åka därifrån. eller att du bara spelar för att du vill ha mest makt och pengar på servern och vill bara öppnå dessa mål i ditt rpandeMetagaming = meta är om du tar info du får från t.e.x streams dc calls allt som är ooc och tar de till din karaktär och rpar på de så blir de meta gaming Rdm = att jag dödar någon helt utan anledning eller utan bakligande scenarion Copbait = de är ifall du t.e.x kör mott rött fel sida på vägen stegrar sladar eller bara något man inte får göra framför polisen så är de Copba

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpat mycket, har några erfarenheter inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Nekad, utveckla karaktärsbeskrivningen. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka