Nekad john_hjälpen | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

john_hjälpen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? john palloshi prans

Vad är ditt discord namn? john_star_wars_2011

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jakob Svensson 2005-07-05

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad trevlig jobbvänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karkater växte upp i en stor stad handär allt var pefect han hade en bra familk bra mat och allt en 15 årig liten pojke kunde önska sig men en dag hände det som inte fick hända han var hema hos sin komis när det börjar rionga i hans telefon han föredrar hade dött i en brand vid deras hus han viste ej vad han skulle göra han fick senare en foster familj som han har valt att fytta från. nu klara sig själv genom småjobb och vänner från hans stad.efter några år i skuggan av större vill han nu leva ett bra liv jobba dagligen och bara må bra . hans framtidsplanner är att skapa et lagligt företag som täcker hans behov.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till seriös rollplay där jag inte fjanter omkring och lallar. jag hjälper gärna nya spelare att få roliga secnarion som gör servern mer levande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte alltitd ska försöka vinna t.e.x ett rån ska du inte dierikt fly eller dra vapen. det är bättre att låta rånet ske för att skapa en bra senario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? combat logging har jag gjort en gång förut . jag fick en varing

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? no meta gaming. no power gaming. respektera andra.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag själv vill att det ska vara bra och roliga senarion för det är det som gör er server så bra.

Senast ändrad:
Hej! Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: KARAKTÄRSBAKGRUND. Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat) - Andro

1760119831797.png

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
VART I DICORD

Ska lösa något åt dig, Ge mig tills imorgon så löser vi något. Kommer kontakta dig på Discord!

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat i tid, Har skrivit till dig på discord med hjälp så löser vi det till nästa ansökan!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka