Nekad colin123 | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

colin123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? ANAK1N

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lasse Bergqvist född 2000-01-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig mystisk och lurig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är en kille från Dalarna som växt upp utan sin pappa och hans störts dröm är att få ett bra jobb och ett bra liv(han vill blir rik) han har haft de tufft i uppväxten men ger inte upp han ska nu komma in i unive skaffa sig ett jobb och vänner så leva ett bra liv ha roligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jötte seriöst rp en rolig karaktär tar inte livet jätte seriöst lever som han själv vill och följer inte nån annans order (pratar in game då såklart)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte alltid ska vi försöka vinna i varje scenario man ska hellre spela ut scenariot än att jag blir rånad så skjuter jag han direkt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gamling och power gaming vdm rdm fear rp sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka