Nekad Daniellllo13 | Ban överklagan [SkillRex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniellllo13

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Användarnamn: Daniellllo13

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198261496676/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Anders 2004

Vad är din discord tagg? Daniellllo13#5152

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag blev bannad på discorden för att min brosha råkade skicka ett inbjudan till ägaren då blev alla tokiga så det blev så

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det jag gjorde va faktiskt en fel grej av min brosha att ta min dator och ändra koden och komma in i mitt hotmail så aa jag förstår detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag var ute med mina kompisar min mamma ringde och frågade mitt hotmail kod som min brosha ville ha sen sa jag koden när jag kommer hem så ser jag att koden är ändrad och att jag har tydligen skickat till philip.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var det inte en felaktigt ban för att om jag var en staff skulle jag sjäv göra detta

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min brosha har gjort mig bannad flera gånger på multistaden men han kan typ inget om fivem han vet ej alla regler så sånt. Men jag hoppas att ni kan ge mig 1 till chans alltid när jag ska ut kommer jag att säga till han att inte spela på den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att säga till han att inte skicka till dom som jag känner

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka