Accepterad astrokatten99 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astrokatten99

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RALLE_KLALLE/

Ditt Hex-ID: steam:110000163bf7a1b

Vad är din discord tagg? astrokatten99

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-02 165622.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag min brosha hade rdmat folk på marja lissas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var just då på semeseter alltså inte hemma jag var utressd och då var min brosha hemma med min mamma då den tiden jag tror de var typ höstlovet och då så hade jag snackat med honom och han hade berättat hela historian vad som hade hänt och han hade berättat att han hade typ nåon badboll och han tog folk och dödade dom som jag hade fattat de och jag hade fått lite info från bubblegum

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska vara helt ärlig så är inte detta felaktigt det är mest mitt fel för jag borde inte haft sagt till min brosha vad mitt lösenord e och det är ochså hans fel för att han kommer på såna konstiga ider att hålla på döda folk under rp scenarion

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit banad tidigare och jag har blivit bannad tidigare för massor med jag hade quitat fivem för och det var darför jag gör banöverklagan nu så jag har valt att komma tillbaka till de rpandet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag hade kunnat inte delat ut lösenordet till min brosha jag hade bara kunnat hålla de för mig själv men nu har jag bytt lösenord så de är nästan omöjligt för hnm och komma in på min dator : )

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig ett misstag att inte dela ut lösenord till min brosha eller någon jag känner och ifall hade jag tänkt fixa medlem och sedan rpa som en medlem och sedan donera för krim kanske lite senare när jag är full medlem

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka