Accepterad astrokatten99. | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astrokatten99.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/astrokatten99/

Ditt Hex-ID: steam:110000163bf7a1b

Vad är din discord tagg? astrokatten99.

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-01 175441.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev med en polsk grabb något olämpligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade med mitt gäng och hade det väldigt kul. Sedan går jag in i discord och ser att nån snackar skit om vårt gäng. Därefter svarar jag han på svenska "Du ska få se ingame på discord" Han börjar då skapa en konversation på polska. Jag är polsk och förstå vad han sa. Sedan skrev jag också på polska varför han gjorde så fast jag inte rpade på det ingame. Sen sa han att min brosha är med södra och att han behövde göra sånt ingame. Sen blev jag väldigt arg och nyligen skrev jag n ordet på polska vilket inte var meningen och ber hemsk om ursäkt 😔

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va inte felaktig men jag vill att ni förstår att jag fick en knäskada och jag var väldigt sjuk. Jag vill också tilläga att jag har en sjukdom där jag kan säga grejer men inte förstår vad jag säger, jag menar då att jag säger något när jag blir arg och inte är medveten om vad jag säger. Ibland när jag också blir arg på mina föräldrar kommer något bara ut från min mun utan att vara medveten om. Läkaren har sagt att sjukdomen kommer minskas när jag blir äldre och mognar mig. Jag ber om hemsk ursäkt men ibland kan jag inte kontrollera mig själv, har det jätte svårt.😖

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 17 Tidigare bans. Jag minns inte så mycket om mina tidigare bans. 🥹

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna istället försöka kontrollera mig själv och stänga ner datorn och ta det lugnt. Det skulle hjälpa mig väldigt mycket men tyvärr denna gången gjorde jag något jag inte är medveten om, och det är väldigt vanligt när jag har en sån sjukdom. 🥹

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig av min ban och detta kommer aldrig ske igen och ska försöka mitt bästa att undvika göra saker jag inte är medveten om😓

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Snälla ge mig en till chans har det så tråkigt och det är helg idag. Skulle också Toris, 148kg.oleg eller philip ta min ban överklaga😭

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka