Nekad DANIELL | Medlem ansökning [Fadi151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DANIELL

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniell

Vad är ditt discord namn? daniello_123

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Pettersson han växte upp med sin pappa och mamma. Hans pappa var grov kriminell så han växte upp med massa vapen som han såg varje dag. När han fyllde 14 år så började han sälja droger åt sin kusin då hans familj inte har mycket pengar bara för att hans pappa har blivit skjuten och dom har ingen anas stans att få tag i pengar!. En gång när Abdi skulle gå utan för sin port så blev han rånad men innan dom tog något från han tog han upp sin kniv och hög dom. Han va så ledsen då han aldrig hade dödat någon innan. Så han sprang hem till sig från sin port. Han var så ledsen så att han vägrade gå till skolan eller gå ut så han tog en paus från gäng kriminaliteten. Och var hemma lite. Efter en vecka började han sälja droger igen. Han tyckte det var tråkigt och dumt men hur som behövde han pengarna. efter några dagar fick han reda på att sin kusin hade dött. Han blev ledsen började gråta! och tänkte hemmans så han tog sin döda kusins pistol fick reda på vem det va och vart han bodde till slut fick han reda på vart han bodde så han åkte dit knackade på och gick in och sköt han det var då han aldrig skulle göra något kriminellt igen!!.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp, rolig rp, bra rp,. Roliga scenarion. Kommer se till att folk inte ser denna server som en toxic server. Jag kommer hjälpa till med att tipsa folk som är nya till rp och hjälpa dom. Och att alla ska ha så roligt på servern som mjligt. Jag kommer inte bryta mot reglerna. Och om jag ser någon göra det kommer jag be en staff hålla lite mer koll på den personen så att han inte gör om det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha roligt även om man inte vinner det. Till exempel om du blir jagad av en polis och inte vinner scenariot så ska du ha kull ändå. Så vinner inte du scenariot så ska du ha du ha haft kull.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, det har jag RDM som står för random deth match att du dödar någon utan någon anledning. VDM som står för vehicle deth match du använder dit fordon som dit vapen. Powergaming man använder omänsliga superkrafter. Meta gaming att man tar saker från ooc och använder det ig. Copbait att man för söker få polisens uppmärksamhet. Sunt förnuft man ska tänka logiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag då jag har rpa i 1år nu!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka