Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar
Vad är ditt discord namn? lindooo1
Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nicklas Rossi, 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig, social
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Nicklas Rossi. Han är född 2000-10-25. Han har även en brorsa som bor här i staden. Han heter Daniel Rossi.Nicklas är uppvuxen i italien. Han tyckte det var svårt att lära sig prata svenska men nu kan han prata nästan flytande svenska. Hans föräldrar, Dante och Serena dog i en bilkrash när Nicklas inte ens hade fyllt 4 år. Så han minns inte så mycket av dom. Detta gjorde han väldigt ledsen och han var deprimerad under nästan hela sin uppväxt. Under hela Alexanders uppväxt så har han levt med sin brorsa daniel och hans moster. Nicklas känner sig väldigt ledsen att han inte fick leva med sina föräldrar. Nu bor han i staden Unive och ska försöka förbättra sitt liv och sina känslor genom att försöka få jobb på polismyndigheten för att göra staden säkrare och bidra till samhället. Nicklas är alltid glad så därför passar han bra i staden Unive. Han växte upp med kriminella vänner så det påverkar han än idag men han vill bli polis för att motverka det
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många sociala & kreativa scenarion. Jag är även väldigt bra på att använda /me då jag rpade sjukvårdare mycket förut. Jag skulle säga att jag vet hur man rpar för att båda sidorna ska ha kul.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta motparten vinna scenarion ibland så att båda sidorna ska ha kul inom rpn. Det blir inte så kul ifall bara en sida vinner hela tiden. Alltså att man medvetet gör så att motparten vinner scenarion ibland.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har fått lite små bans som tex powergaming och sånt, men alla bans som jag har fått har jag tagit lärdom av och inte upprepat
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft är den regeln man ska utgå ifrån hela tiden inom sitt rpande. Det är att man ska tänka om det är realistiskt. Tex det är inte så realistiskt att gå fram och tjuvkoppla en bil vid sjukhuset och ifall man gör det så blir man bannad för sunt. Fearrp är att man inte bryr sig om sitt liv. Man ska alltid bry sig om sitt liv. Powergaming är att man tex inte rpar på skador efter en krock.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? lindooo1
Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nicklas Rossi, 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig, social
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Nicklas Rossi. Han är född 2000-10-25. Han har även en brorsa som bor här i staden. Han heter Daniel Rossi.Nicklas är uppvuxen i italien. Han tyckte det var svårt att lära sig prata svenska men nu kan han prata nästan flytande svenska. Hans föräldrar, Dante och Serena dog i en bilkrash när Nicklas inte ens hade fyllt 4 år. Så han minns inte så mycket av dom. Detta gjorde han väldigt ledsen och han var deprimerad under nästan hela sin uppväxt. Under hela Alexanders uppväxt så har han levt med sin brorsa daniel och hans moster. Nicklas känner sig väldigt ledsen att han inte fick leva med sina föräldrar. Nu bor han i staden Unive och ska försöka förbättra sitt liv och sina känslor genom att försöka få jobb på polismyndigheten för att göra staden säkrare och bidra till samhället. Nicklas är alltid glad så därför passar han bra i staden Unive. Han växte upp med kriminella vänner så det påverkar han än idag men han vill bli polis för att motverka det
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många sociala & kreativa scenarion. Jag är även väldigt bra på att använda /me då jag rpade sjukvårdare mycket förut. Jag skulle säga att jag vet hur man rpar för att båda sidorna ska ha kul.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta motparten vinna scenarion ibland så att båda sidorna ska ha kul inom rpn. Det blir inte så kul ifall bara en sida vinner hela tiden. Alltså att man medvetet gör så att motparten vinner scenarion ibland.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har fått lite små bans som tex powergaming och sånt, men alla bans som jag har fått har jag tagit lärdom av och inte upprepat
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft är den regeln man ska utgå ifrån hela tiden inom sitt rpande. Det är att man ska tänka om det är realistiskt. Tex det är inte så realistiskt att gå fram och tjuvkoppla en bil vid sjukhuset och ifall man gör det så blir man bannad för sunt. Fearrp är att man inte bryr sig om sitt liv. Man ska alltid bry sig om sitt liv. Powergaming är att man tex inte rpar på skador efter en krock.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej