Accepterad kyleesky | Medlem ansökning (Glainz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kyleesky

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel

Vad är ditt discord namn? djen5372

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreas Bell 2003-03-15

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? duktig viljestark posetiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Andreas bell växte upp med sin pappa när han va 21 år så blev han gift och allt kändes bra tills en kväll när hon skulle gå ut en stund på kvällen Andreas försökte nå henne via tele men den va avstängd på söndags natt så kom hon tillbaka och hon ville inte säga vad hon hade varit .dom började bråka och Andreas lämnade lägenheten några dagar senare så fick han höra att hans fru va inlagd på sjukhuset och att hon va allvarligt skada så han åkte dit när han kom dit så va hon blåslagen på hela kroppen och hade varit fastspänd rundt hanlederna och vänsterarmen va bruten han frågade vad som hade hänt och hon berättade att hon hade gått med gäng och skulle göra ett inbrott som blev misslyckad och dom tyckte det va hennes fel Andreas sa att det livet ville han inte ha och sa det så nu går vi isär så får du leva ditt liv som du vill när han blev 23 så träffa han en ny tjej som jobbade på sjukhus det hon berättade för han gjorde att han ville börja läsa till sjukvårdare och sökte utbildningen och om in

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror jag kan lyfta fram ett leende och ett gott skratt hos andra spelare jag säger vad jag tycker och tänker
och att det blir bra rp med alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar. Ett exempel är om att jag gör ett bankrån och dem fångar mig, då ska både jag och poliserna ha roligt inom rp'n. För det ska inte bara vara en som har roligt när man rpar på FiveM, jag tycker att alla ska ha roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? det jag lärde mig är att men inte ska ta bara för att man vill ha

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja jag har läst och förstått era regler här på unive något exempel är RDM (Random Deathmatch) och det är att du dödar någon utan anledning ett exempel på det är tex jag och mina ´´vänner´´ står och snackar sen kommer en annan spelare som kommer och dödar oss med sitt vapen sen har vi Metagaming det är tex att du kollar på en live och ta informationen från liven tillexempel att du hör på liven att någon har dött men in game har du inte hört det och med informationen från liven sprider du in game.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi så kan ha svårt att skriva och visa ord att säga

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka