Nekad Daniel132 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassoni

Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ditt discordnamn: abu hassan#7902

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har blivit sugen på att blivit på att bli Staff och vara en del av Staff teamet väldigt länge men jag har aldrig ansökt och nu har jag tagit beslutet att ansöka om det.
Jag har väldigt oftast sätt lalla och regel brott som folk gör tycker att det är väldigt tråkigt att folk gör sånt eftersom det förstör rpn och vill att rpn i servern ska förbättras.
Jag har personligen märkt att det tar tid att få hjälp i support ibland eller när man skriver i reports vet att det kan vara jobbiga för staffsen att försöka ta hand om allt och vill gärna hjälpa till med det eftersom jag märker att det är mycket jobb och kan bli stressigt för staffsen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Är aktiv varje dag och spelar men jag brukar komma hem mellan 15:30 16:00 varje dag och brukar vara aktiv till klockan 23:00. Det kan vara så att jag kanske behöver vara i skolan lite extra om jag har kanske glömt att göra en uppgift eller något annat som kan göra så att jag kommer hem lite senare men jag kommer oftast hemma i tid

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat lite unive innan men när jag börja spela oftas var för 3 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men man kan börja från nånstans.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? vill helst inte göra rp eftersom jag vill höra på folk och dom förklarar vad som har hänt till mig!

Otroligt stor +rep riktigt omtänksam grabb med mycket respekt har mycket tålamod och låter även folk prata och kan ta kritik vare sig de är på ett positivt eller negativt sätt ++++ rep

+rep har kompetensen som gör han lämplig som staff. Utöver det så är han väldigt plikt trogen och aldrig svikit Unive.

+rep, mogen, tålmodig och skön grabb som uppfyller kraven för att bli staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka