Nekad Daniel larson | Blacklist Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel larson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 627 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: Hedgehog
Datum: 2026-02-24
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag och mina kompisar i gänget var påväg mot industri området för att prodda och så satt vi i en helikopter och då hör man ju all sämre att det fladdrar från motorn och propelerna, det som hände efter halva ressan var att hedgehog tog mig i staff samtal och så sa han var vänligen att inte lämna spelet men det laggade i hans röst och att jag satt i en helikopter så jag hörde han sämre men det jag hörde var att var vänligen lämna spelet men när jag hoppade krim sup så sa han att jag får indraget nu och jag får p ban lite senare han hade inte ens ett bevis på att jag fuskar och det spelar väll ingen roll om jag ska bli pc checkad om jag är i spelet eller inte ??

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar över det som hände men jag har inte gjort något fel för att få p ban och indraget på allt och så fort jag hoppade sup då så sa han bara du får p ban och så lämnade han sup samtalet 5 sek senare efter han sa det om det skulle va så att jag blir unbannad så skulle jag gärna vela ha tillbaks mina roller för jag gjorde inget fel men är jätte ledsen om jag gjorde fel när jag lämnade spelet vill bara börja spela på servern igen för att jag har så bra minnen sen dess och jag saknar dem och alla vänner jag hade där vill bara börja spela igen och ha tillbaka mina roller.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har inte lärt mig något nytt eftersom jag vet att man inte ska fuska men jag har inte ens gjort det men han sa att jag gjorde men jag vill att ni ska pc checka mig så jag kan börja spela PÅ SERVERN saknar bara dem gamla goda tiderna det är bara för mina kompisar har blivit unbannade och börjat rpa igen

Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en chans för att jag gjorde inget fel han hade inte ens ett bevis han ville bara pc checka mig jag är värkligen ledsen om jag gjorde fel om jag lämnade fel. ** jag vill bara att någon av ni högre staffs kan ni pc checka mig och om jag inte har något fusk skulle jag vela ha min unbann och tbks mina roller för att jag gjorde inte det minsta fel från mitt perpektiv ** och om ni nekar vill jag ha ett svar och ni ska pc checka mig kan ni bara göra det jag har till och med en grön nivå den p bann som står är pga korruption det har inget med fuska att göra jag vill bara att ni ska pc checka mig så jag kan få en till chans med mina roller tbks om jag får... men jag har en bild där han skriver att jag bytter dator men jag har bara en dator så jag kan inte ens bytta dator och om jag skulle gjort det så hade det tagit längre tid än 10 sek

Har du bevis som stödjer din överklagan? jag har inget bevis på det som stödjer men han hade inte ens bevis och jag fuskade inte för att jag har aldrig haft ett fusk på min dator fattar inte ens hur han kan anklaga mig jag skött aldrig jag körde bara runt i bilar chillade med grabbarna och prodda jag levde livet då vill att dem tiderna ska komma tillbaka och att jag och mina vänner kan göra samma saker som vi gjorde innan

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka