- Meddelanden
- 31
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 627 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: Hedgehog
Datum: 2026-02-24
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag och mina gäng kompisar skulle iväg till ditt man prodar och när vi var påväg ditt så tog hedgehog mig i staffsamtal och sa att jag kulle hoppa krim sup och så han var vänligen att stanna i spelet men det ända jag hörde var lämna spelet vänligen för hans röst laggade och jag satt i en helikotter så man hör han typ brussat
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar över det som hände men om ni godkänner denhära överklagan så vill jag att ni checkar mig och jag skulle jätte gärna vela ha tillbaka mina roller eftersom jag har inte gjort något fel.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har inte lärt mig något specielt från dethära därför att jag vet att man inte ska fuska men från mina sida så gjorde han fel
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en till chans för att jag har inte gjort något fel och han skickade inte ens länken när vi skulle pc checka istället drog han mina roller och p banna mig
Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyvärr har jag inget som stödjer men jag har säkert något klipp på någon som har hänt innan men fattar inte ens hur jag kan bli anklagad för fusk jag skött aldrig förutom när jag hjälpte mina kompisar i gänget och dem vi hade krig med
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja