- Meddelanden
- 31
- Reaction score
- 1
Berätta vad som hände Det som hände var att jag och mina kompisar sitter i en heli och är påväg till ett ställe vi skulle vara på och så blir jag indragen i ett staff samtal och så säger han hoppa sup och vänligen inte lämna spelet men det ända jag hör för att hans mic laggade och jag satt i en heli så jag hörde då också dåligt vad mina kompisar sa. Jag hoppade sup och du sa han argt jag SA JU ATT DU SKULLE INTE LÄMNA SPELET och så drog han mina roller och senare en p ban så från min sida så tycker jag att det är en felaktig ban och om den blir godkänd så skulle jag gärna få tillbaka mina roller ( hade varit snällt)
Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tar ansvar över det men det är en felaktig och jag gjorde inget fel ni kan vänligen pc checka om ni vill
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? tyvärr hade jag inte kunnat göra något att hans mic var dålig och att jag satt i en heli just då.
Varför ska vi ge dig en till chans? jag vill järna ha en till chans för att jag vill ha en bra och rolig rp upplevelse och hade järna velat ha tillbaka all som jag hade innan bannen har ett klipp sen innan bannen
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag kommer förstå