Nekad Daniel larson | Blacklist Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Daniel larson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 627 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: Hedgehog
Datum: 2026-02-24
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Kan börja med att från min sida så är detta ett riktigt felaktigt beslut. jag och hedgehog, har tidigare haft konflikter IG med gäng och krig. ddet som då har gjort det, är att han då är mod. när jag sedan åker i en helikopter med några vänner, så anklagar han mig för fusk. han har inte förklarat vad för fusk jag har. Samt det finns inga bevis. så hela saken varför jag överklagar är för att jag tycker att detta beslut är riktigt felaktigt. Eftersom att han då är mod så betyder det att han har tillgång till ac:et. och för att vara dum och m.m så har han p bannat mig för fusk, och finns inga bevis eller annat. och saken är för att han har saker emot mig, som gör att han vill få bort mig från unive, och sabbotera.

jag vill jätte gärna kunna spela på unive, och har massa minnen. har just nu inte kört på nån annan server, och ser emot att vända tillbaka mig hit!

Tar du ansvar för det som hände? jag tar fullt ansvar, vad som hänt men tycker dock att detta beslut är felaktigt, som jagg har förklarat ovanför. men annars tar jag besluten!

har nu varit bannad över 3-4 månader, och vill kunna komma tillbaka till unive! ligger på portalen på exemplarisk, och inga åtgärder.

Vad har du lärt dig sedan dess? har tänkt igenom detta och själv sett att jag inte har gjort nått fel, än att kidnappa hedgehog i krig, som gjort han irreterad, för jag vinner scenariot. vill så himla ha en chans tillbaka, till unive!

Varför ska vi ge dig en till chans? varför jag ska ha en till chans är för att jag egentligen inte ens ska vara bannad från discorden och servern, för jag har ej fuskat eller använt eller gjort annat som ledit till blacklist.ni ska pc checka mig dessutom

Har du bevis som stödjer din överklagan? tyvärr ej, men som "mina bevis" är att det inte finns bevis att jag har fuskat.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff

Men varför vill ni inte pc checka mig är ni tröga ni bara nekar utan att kolla igenom den och tänker fan inte betalla 1990 kr för att komma in i en server som bara banar utan anledning det var exakt det jag blev bara pc checka MIG JAG HAR INGET FUSK ELLER HAFT HUR SVÅRT SKA DET VARA ATT FÖRSTÅ

@Gtorncard

VARFÖR SKA DET VARA SÅ TRÖGT ATT PC CHECKA MIG ELLER ÄR DET BARA ATT NI INTE ORKAR PC CHECKA

Tillbaka