Accepterad daltish! | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stroooogaren

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187344041/

Ditt Hex-ID: 11000014923baa9

Vad är din discord tagg? Håkan-Bråkan

Vem var det som bannade dig? vet inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: OIP.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde terrordåd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän blev helt trötta på servern rpn va dåligt då och jag tyckte det var allmänt tråkigt vi hämta vapen och kaxa mot folk för fixa hets sedan sköt mot dom som inte var okej vi sköt mot bilar o allt annat vi åkte till sjukhusrt och då blev de mycket kaos vi sköt varenda vi såg och ba forsatte och de var absolut inte okej sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kanske lite sv bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte gjort terrordåd och försöka vänta tills rpn gått upp!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa kan it fixa en bild förlåt men måste skicka den där

det är ju såna som du som förstör RP:n

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka