Accepterad daltish! | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stroooogaren

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187344041/

Ditt Hex-ID: steam:11000014923baa9

Vad är din discord tagg? daltishh, eller strogarennnnnnn

Vem var det som bannade dig? Ingenaning då detta var väldigt länge sedan.

Bild på banmeddelande: unive bannad dc.png1744478166113.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som jag kommer ihåg var det så att jag spelade på servern skulle typ få indraget för något typ att jag sköt någon eller så kommer ej ihåg riktigt sen så tog dem in mig i support vi pratade sen valde de att banna mig har inget minne av vad jag gjorde för att bli bannad ur dcn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle få indragen krim för att jag sköt nån streamer eller så, sen så hoppade jag support dem drog in mig ett par stycken har in get minne vilka det var som drog in mig o banna mig vi pratade och sånt sedan blev jag bannad ur dcn för jag antingen gjorde något fel eller sa något ssom kanske inte passade in då men har inget minne utav det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt det var väldigt länge sedan, kommer inte ihåg allt är bara bannad i dc och ej ur fivem, men det var väl säkert en ban men kanske lite överdrivet långt ban?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inget minne har inte spelat på unive på år o dar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunde jag absolut kunnat göra men som sagt inget minne men finns alltid en anann väg att lösa något

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka