Nekad Milo. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo.

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199806437972/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e0a5a54

Vad är din discord tagg? mangomeno

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-28 000013.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För mer än ett halv år sen så gjorde jag ett dumt misstag och begick terrordåd, vilket ledde till ne permanent ban och 2 års redlist inklusive prishögjning, jag har blivit av med prishövningen och permabannen men ej redlisten,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 polare åkte runt och sköt alla vi såg på bland annat marja lisas en natt (terrordåd)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Anledningen till att jag tycker att redlist i 2 år är för grovt är för att jag inte får chansen att vissa att jag förbättrat mig, jag har varit inne och rpat på servern utan krim med inga hur som helst problem och vill vissa för er att jag beter mig lika bra med krim, ångrar som sagt det jag gjorde men gjort är gjort tyvär...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer knappast ihåg det var lämgesen, Jag vet att jag har blivit felaktigt bannad 2 gånger varav en gång så tog dom aldrig bort bannen för den var så kort även fast dom sa själva att den va fel så den syns och sen en ban för halv ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte vara en idiot på ren svenska, det jag gjorde var ju inget annat mer än själviskt...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har definitivt lärt mig av min. Jag ska inte göra om något sånt igen då jag nu vet att jag kommer ångra det stort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Detta är en besluts överklagan?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka