dalle_4 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nyx040

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Ditt discord namn: dalle_4

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad för typ av beslut gäller det? indragen helper krim ansvarig support ansvarig medlem krim ped dontaor galaxy club

Vem/vilka tog beslutet? philip tror ja

Varför tror du själv att beslutet togs? ja jag skärm della någon annas montage för två månader sen och får skit för de nu fr dom troode de va mitt skulle aldrig göra de som enstaff

Hur är beslutet felaktigt? det är felaktig som jag skev på min banöverklagan som blev godkänd av philip med vill gärna ha tbx roller nu för vill inte paya 2 k för ped och allt som jag hade inan sedan staff. fattar ni ksk inte vill ge tbx staff men vill gärna va med i staff teamet igen för tyckte de va så himmla roligt att va me och kände som de va min adra familj. tyckte de vara bara tragisk jag fick indraget för en felaktig sak och nu vill jag gärna på tbx de för mer detalj om bannen gå in på överklagan så har jag skrivit allt där

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://www.unive.se/threads/dalle_4-ban-Överklagan-320.228675/ min banöverklagan som blev godkänd när jag sa den va felaktig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka