Accepterad m.ö.nZ | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.ö.nZ

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
5
Ditt discord namn: m78ds

Ditt Hex-ID: steam:110000162c3b253

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och 10 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag valde att åka ifrån en krycka, Kom tbx efter 30 sekunder då jag insåg att det var väldigt dummt. sjukvårdaren har även instämt och skrivit till hedgehog

Hur är beslutet felaktigt?
Jag vill börja med att erkänna att det var ett misstag från min sida att lämna platsen, och jag ångrar det djupt. Det var aldrig min avsikt att bryta mot några regler, och i efterhand inser jag att jag inte borde ha åkt överhuvudtaget.
Samtidigt anser jag att beslutet som fattades är felaktigt, då jag faktiskt sprang tillbaka efter cirka 30 sekunder. Den sjukvårdare som skickade in ärendet har även bekräftat detta till Hedgehog – att jag återvände omedelbart. Det enda som efterfrågades från Hedgehog var ett klipp på när jag kom tillbaka, vilket jag tyvärr inte hade vid tillfället, och det ledde till det beslut som togs.
Men nu när sjukvårdaren har styrkt min version och instämt i att jag kom tillbaka direkt, hoppas jag att detta kan ligga till grund för att omvärdera beslutet. Jag hade väldigt gärna velat få tillbaka min krim, då situationen inte speglar någon avsikt att bryta mot reglerna – utan snarare ett ogenomtänkt beslut som jag snabbt insåg var fel.

Tycker att det var lite väll hårt och dra in min krim med tanke på att jag inte hade någon krimvarning.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/l4NAKOSAutvtH21El?invite=cr-MSxvbTcsMzMzOTk1MzYx&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Du får 2st varningar istället för att du unviker ett scenario i grunden. Vill se en förbättring kring detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka