Nekad Daibloo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lynx

Icke Medlem
Meddelanden
891
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Limpan#9457

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det var väll servern den är bra och jag vill vara en del av MA teamet och ta folks intervjuer sen kanske bli en del av staff teamet men det är väll att jag vill sitta och ta intervjuer samt är ju rekryterare på sjukvården och vet hur man tar intervjuer osv kommer även kolla ansökningar hela tiden och jag är snabb och det så det är därför jag vill bli MA samt kan en hel del pga har ägt många servers Så det är därför jag ansöker till MA

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är mogen och vet vad jag gör och det är det jag vill göra på servern hjälpa folk ta intervjuer leda de och det rätta hållet mot rpn då och det är just därför ni skall välja mig för att jag vill utveckla unives rp och är mycket erfaren inom just MA samt staff så det är därför ni skall just välja mig och ingen annan

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra männsikor på ett bra sätt och behandla dem som man själv vill bli behandlad. Vara snäll mot dem du tar intervjun med och kunna vara ärlig mot de och inte ljuga mot dem för då känner jag väll det är inget bra bemötande du skall vara ärlig mot dem ifall du gör fel tex så upp för de ljug inte så det är väll de

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill ta in folk som inte lallar osv så det är det och de som förtjännar att vara medlem och inte dem som svarar fel på alla frågor det kommer bara leda till dålig rp och att folk bara rpar för makt det är det jag vill hindra med mina intervjuer ifall jag nu blir MA då kommer mindre lallare komma in på unive och blir seriösare rp Kommer ställa ett högt krav på MA medlemmarna

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Du skall svara rätt på alla grund regler du ska även kunna förklara din karaktär på ett bra sätt och så ska du kunna ha hög rp ingame för att vara medlem Det är det som är mitt viktigtaste krav på hela intervjun osv

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att göra så medlemmarna sköter sig och inte sitter och beter sig dåligt osv det kommer väll vara mitt ansvar att inte

Hur ser din aktivitetet ut? Jag bruckar mest sitta hemma och spela annars kan jag vara ute ibland med vänner men min spel tid är mest hemma

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte

Senast ändrad:
Ge gärna kritik eller vad jag kan förbättre eller ++repa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka