Accepterad Dahl | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dahl

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/twixyeliiite/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie Dahl Månsson

Vad är ditt discord namn? Dahl#5052

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Lars Olof och är 32 år gammal, Jag har tidigare bott i en stad som inte var så bra och där jag inte trivdes så jätte bra. Därför tänkte jag nu flytta in till en bättre stad. Jag har tidigare jobbat på både taxifirman och på bennys. Jag har haft en väldigt dålig uppväxt och därför har det ledigt mig in på den kriminella vägen och vilket gjort att jag har börjat med droger osv. Men jag försöker att komma in på den “rätta vägen” och börja jobba igen med något vanligt jobb. Men annars är jag en trevlig och härliga person som gillar att ta de lugnt. Jag försöker inte att leta efter bråk men om någon håller på med mig så får man ju ta lagen i egna händer. Men som sagt jag vill ju skaffa ett vanligt jobb men jag kommer ju alltid ha ett kriminellt förflutet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag RP:ar seriöst och håller inte på med massa skit som vissa a ndra som bara trollar osv. Jag har en tendens att skapa roliga scenarion som folk uppskattar. Jag har spelat mycket fiveM jag har ungefär 700 timmar på detta konto jag spelar på nu. På mitt förra konto hade jag ungefär 500 timmar, så sammanlagt typ 1200 timmar. FiveM är mitt "main spel" vilket innebär att jag spelar det väldigt mycket så jag kommer vara mycket aktiv. Jag gillar att göra roliga scenario, så det blir långvariga scenario och väldigt verklighetstrogna

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenario för har gjort många stora scenario på andra servrar har även haft en egen server som vi hade många roliga stunder tillsammans. Kommer bidra med en seriös rp och många verkliga scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du kan bli rånad o förlora dina grejer för att det ska bli ett bra scenario. Alltså att du kan gå i förlust bara för det ska va ett bra scenario

Hur hittade du Unive? Genom en polare som sa att det var en bra rp server med seriösa och bra spelare. Har även sett att den har många spelare vilket är roligare för du kan göra fler scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka