Nekad Robinbus | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robinbus

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? Robinbus4

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dennis Robertsson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ful, bra, Kriminell

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har rpat kriminell på han i ca 3 år. Tänkte kanske gå över till en annan gubbe o köra polis men vi får se.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, roliga stunder, hög nivå av rp, hög aktivitet, roliga scenarion,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela på ett sådant sett där man tillåter/gör så att motparten "vinner scenariot" i form av pengar makt status mm. Detta görs för att det ska bli kul för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ibland har jag blivit bannad av det ibland har inget hänt. Har slutat göra massa regelbrott. 1 Ban på typ 7 månader så det visar nog att jag lärt mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm. döda nån utan giltigt bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Orkar inte skriva bibeln. Har varit medlem här sedan 2022. Blev av med min medlem pga ett regelbrott som jag begick för länge sedan.

Nekad.
Anledning:
Du behöver utveckla följande fråga.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka