Accepterad Cytrix | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cytrix

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199563314130/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f8c93d2

Vad är din discord tagg? cytrix_realone

Vem var det som bannade dig? emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-10 133558.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag vdm en grabb som jag inte ens såg och marken var helt onsynlig för mig och jag såg inget alls bara mig själv och min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte riktigt asså det var så här att hela mappen och världen var helt onsynlig och jag såg inget och jag körde bara runt och runt och sen så blev jag bannad och jag körde säker på någon bil eller över någon men jag såg inget och hörde inget så viset ju liksom inte de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var deinte eftersom att hon/han såg inte från mitt perspektiv och et förstår jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en annan gång och de va rdm och jag har lärt mig efter den bannen och jag vet exat vad som hände och kommer inte att göra om något av de här igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnad restarta om fivem eller min dator eller bara kommit support och frågat om hjälp men de e lite svårt eftersom att jag e bannad från dc också eftersom att jag hade ett jätte gammalt dc konto och då så hade de mitt telefon nummer och de var de som är här också så jag skulle gärna vilja ha unban från dc också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja massor att man inte ska bara köra runt och förstöra andras rp när man själv inte vet vad man gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka