Accepterad younes10 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589 blev bannad ig

Vem var det som bannade dig? ZUTKAZ

Bild på banmeddelande: z.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff zutkaz valde att banna mig för att jag hoppa ut ur bilen när egentligen jag skulle använda /me de vill säga att han tyckte inte de såg rätt ut att man hoppar ut direkt efter en krock jag tänkte absolut inte i den situationen och anl till varför jag använde ooc var för att jag skulle verkligen sova och ville inte gå på c logg ber om ursäkt för mina 2 misstag zutkaz kommer inte göra om de men som sagt i sånna situationer blir jag stressad och gör fel de tar jag på mig men till nästa gång ska ja göra bättre

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inblandad i en bilolycka in-game, där min karaktär krockade med ett annat fordon. Direkt efter kraschen hoppade jag ut ur bilen, vilket i efterhand inte såg realistiskt ut enligt staffen (Zutkaz). Jag förstår nu att jag borde ha använt en /me för att beskriva skador eller agerandet efter kraschen, istället för att bara hoppa ut direkt. Anledningen till att jag använde OOC var för att jag behövde logga ut snabbt eftersom jag verkligen skulle sova. Jag ville undvika att begå combat logg, så jag försökte förklara det OOC innan jag lämnade. Jag förstår att det jag gjorde inte var korrekt enligt serverns regler. Jag gjorde två misstag som jag aldrig kommer att upprepa igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag erkänner att det var jag som gjorde fel i situationen. Jag hoppade ut ur bilen direkt efter en krock utan att rollspela det korrekt med en /me, vilket inte är realistiskt beteende. Det var ett misstag från min sida, och jag förstår att det bröt mot serverns RP-regler. Däremot var min avsikt inte att förstöra upplevelsen för någon annan. Jag blev stressad och tänkte inte igenom mitt agerande i stunden. Jag använde också OOC för att förklara att jag behövde logga ut snabbt eftersom jag skulle sova, men jag förstår att även det kan uppfattas som olämpligt mitt i en aktiv situation.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för c logg förut men de har aldrig hänt igen efter det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha tagit ett steg tillbaka och tänkt efter innan jag agerade. Direkt efter kraschen skulle jag ha rollspelat min karaktärs tillstånd, till exempel med en /me som beskrev om jag var skadad, chockad eller fastklämd i bilen. Att bara hoppa ut utan någon form av RP såg orealistiskt ut, och jag förstår varför det uppfattades fel. Istället för att skriva OOC mitt i situationen, borde jag ha rapporterat till en admin via /report och förklarat att jag var tvungen att logga ut snabbt. Det hade varit ett mer korrekt och respektfullt sätt att hantera det på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka