Nekad Cyprian | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cyprian

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cyprian

Vad heter du på discord? Cipek223#1721

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag såg hur många det var som väntat och jag väntade med ett par i flera timmar och det var inte alls kul så vill hjälpa till och ta tag i detta och hjälpa folk som vill bli medlemmar och slippa denna väntetid för att undvika besvär för de som väntar. Jag vill också hjälpa serven att utvecklas. Jag känner att jag har tid att sitta och svara på ansökningar och göra intervjuer med folk när jag inte rpar. Jag vill visa vad jag kan och jag har lite vänner som spelar på serven och dom säger att denna rollen passar mig. När någon kommer bli medlem så vill jag göra dom lite tryggare så att dom känner sig lite säkrare. Det vad jag ser så är det också inte så många medlemskap ansvariga så om jag skulle bli en medlemskap ansvarig så skulle kanske flera personer blivit medlema under dagen. Personligen tycker jag att folk som är medlemskap ansvariga är väldigt bemötande och jag ser mig som en av de ifrån mitt perspektiv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en trevlig kille och att jag gillar prata med människor. Jag gillar att träffa nya människor och prata en hel del. Sedan så när jag ska ta ett intervju med någon så ska jag försöka att vara så lugn som möligt för att hen som jag tar intervju med ska inte vara rädd och att dom ska inte känna sig stressade. Om dom säger fel så förklarar jag vad regeln betyder. Om en kompis kommer vilja bli medlem så kommer jag inte ge han gratis medlemskap utan han måste skriva allt själv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta människor bra och bemöta dom så som dom bemötar dig. Men om man är i ett intervju med dom då måste man bemöta människor bra enligt mig. Man ska vara varmt välkomnande och ärlig man ska inte bedömma någon utan att ha lysnat på deras intervju och säga vad man tycker.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill underlätta medlemsansvariga från att behöva stressa över alla som väntar på intervju eftersom att jag ändå inte har något annat och göra under dagarna. Det kan göra så att det blir inte så långa köer i väntrummet och mindre spam i chatten. Jag kommer att påverka med en hög rp på alla spelare som blir whiltelist. Jag kommer också att vara noga att man kan alla regler och har en bra plan på sin karaktär och hr ett mål med sin rp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De kraven på en medlem ska kunna är alla grundregler och kunna sköta sig eftersom att vara medlem är ett väldigt stort ansvar för att man ska framföra med gott intryck så att de andra i omgivningen tar åt sig och utvecklas på det sättet. Som medlem är det bra med att sätta ett mål med sitt RP:ande som tillexempel att skaffa jobb så att man inte hänger så mycket vid torget och allmänt missköter sig.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskap ansvarig är att göra så att person ska känna sig värd den rollen och kunna sätta mål från starten så att hen inte får dåligt rykte från de andra i servern. Om man tillexempel ska neka en person så har man ett stort ansvar att förklara varför hen blev nekad, det gör så att person som blir nekad inte kommer kunna fråga varför hen inte blev godkänd och det kommer minska allt tjafs. Man ska inte vara rädd för att neka en person eftersom då kan person förbättra sin text och komma på mer grejer som hen vill göra i servern som är positiv.

Hur ser din aktivitetet ut? Om jag kommer få detta rollet så kommer jag va aktiv nästan varje dag efter skolan till klockan 23:00 eller 22:00. Ibland så kommer jag gå på mina träningar men jag kommer vara aktiv efter mina träningar så jag kommer vara ganska mycket aktiv.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server. Jag spelar bara på unive för att jag tycker att detta serven har bra rp och det känns mest realistiskt.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej detta va allt. Tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka