Nekad Cuzeno | Blacklist Överklagan [Erbjudande]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cuzeno

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 968 — Moddare
Anledning: Erkänner dirrekt i support att han använder fusk. Vägrade även Utföra en PC check.
Personal: GT
Datum: 2026-05-19
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Blev indragen sup o hon ville pc checka. Sa direkt att jag hade fusk på datorn men sa aldrig att jag hade använt de. Jag nekade inte heller till pc check utan sa att jag hade fusk på datorn för att underlätta hennes tid.

Tar du ansvar för det som hände? Ja 100% Jag vet att de inte tillåtte att fuska så jag viste att ni hade bannat mig för jag hade fusk på datorn så jag erkände istället.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att man ska vara ärlig o inte ha något slagt fusk på datorn, oavsett spel.

Varför ska vi ge dig en till chans? Vrf ni ska ge mig en chans ska ni inte fårga mig utan er själva. Borde cuzeno få en till chans eller blir de att han kommer börja fuska då.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej!
Vi har granskat din överklagan noggrant.
Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.
Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 3000 kr.
Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla.
Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka ytterligare överklagningar.

Hej!
Vi har granskat din överklagan noggrant.
Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.
Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 3000 kr.
Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla.
Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka ytterligare överklagningar.
KAn vi diskutera priset`?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka