williamsunden
Icke Medlem
- Meddelanden
- 61
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 329 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: V8an
Datum: 2025-11-29
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det va länge sen men det började med att jag blev ac bannad av att min kompis hoppade med bilen. Pågrund av ac bannen så pc checkade ni mig och de visade att jag hade fusk på datorn som jag hade för länge sen när jag spelade på nån lall server.
Tar du ansvar för det som hände? ja ångrar de extremt mycket nu i efterhand men de är tyvärr ingenting jag kan göra åt saken nu, och jag fattar varför jag blev bannad och de kommer inte upprepas. Jag har också rensat datorn och kommer aldrig att ladda ner nå fusk filer.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att jag inte ska ha nå fuska eller ha några fusk filer på datorn för jag har lärt mig att det är inte jämt den vinnade i scenariot som har roligast och vinner inte i slutändan.
Varför ska vi ge dig en till chans? jag fattar varför jag blev bannad, jag vet att det fortfarande ser dåligt ut men jag vill gärna få en till chans. jag gillar servern och tänker spela legit om jag blir unbannad. känns lite onödigt att bli permanent bannad när jag inte ens använde det här. jag har också insett att det är inte alltid roligare och spela på den vinnande partens sida i ett scenario.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har som sagt rensat datorn så har tyvärr inget.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja