Nekad Cuzeno | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cuzeno

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 986 — Övrigt
Anledning: lägger ut p12a montage
Personal: ikeagrillen
Datum: 2026-05-22
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jo, de som hände är att jag blev bannad på grund av att jag ERKÄNDE att jag fuskade. Men jag erkände aldrig de och nekade aldrig till en pc check utan hon valde att ta sina egna beslut. Jag tänkte då efter min ban att jag var över unive och inte skulle spela mer så jag valde att sätta upp ett montage.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag vet att montage på servern inte är okej och ja jag tar ansvar för att ha publicerat de.

Vad har du lärt dig sedan dess? Inte lägga upp montage och att vara mer tydlig när man pratar med staffs angående fusk. Jag vet själv att fusk inte är tillåtet men att komma och säga att jag erkände utan några konkreta bevis att jag gjorde de är dumt.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag förtjänar en till chans eftersom jag är en bra spelare. Jag har aldrig haft problem förut förutom detta som nyligen kom upp. Jag tror verkligen att ifall jag får en till chans så hade jag tagit den för givet och försök att hålla mig borta från alla problem som möjligt, oavsett ifall de är felaktiga eller riktiga.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka