Nekad 300aik | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

300aik

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Ban-referens
ocqdzs — FiveM, Permanent
Anledning: doxx, garvar i supp problem spelare
Bannad av: Zeno
Visa på portalen →

Ban-referens
DC-qgfggk — Discord, Permanent
Anledning: Ingen anledning angiven
Bannad av: Discord
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag var med i ett skottscenario där vi sköt mot en kille som heter Milan Svensson ingame, efter det drog vi tillbaka till vårat gänghus. Jag känner han ganska bra sen innan så det var inte så seriös stämning mellan oss just då. När vi kom till vårat gänghus så ringde han min kompis på telefon ig och han satte på högtalaren. så började jag skoja lite och råkade säga hans irl namn, vilket jag fattar i efterhand inte var så smart. Han sa då mitt irl namn tillbaka, och vi båda skrattade åt det. Han sa också att han inte brydde sig så mycket just då och fortsatte hetsa/skoja med oss, så jag tänkte inte mer på det i stunden. Klockan var också typ 5–6 på morgonen så man var ju rätt trött och tänkte inte helt klart. Efter scenariot blev han nog lite irriterad i efterhand och hoppade supp. På min ban står det att jag skrattade i support, men det var inte jag utan den andra killen i supp som gjorde det. Jag fattar nu i efterhand att det var fel att ens nämna någons irl namn, även om det var som lall mellan oss. Det var absolut inte meningen att doxxa eller göra något illa utan bara ett dumt misstag i stunden som verkade rätt roligt just då.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Den är såklart inte felaktig då jag valde o doxxa honom genom att säga hans namn.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag ska tänka mig för hur jag snackar inom rpn eftersom just i den stunden tänkte jag mer att det bara var ett discord call där man kunde lalla med sin polare liksom.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni ska ge mig en till chans för att jag verkligen fattar vad jag gjorde fel nu. I stunden tänkte jag inte så långt speciellt eftersom vi kände varandra relativt bra och det kändes som ett skämt men jag inser nu att reglerna finns av en anledning och att man inte ska blanda in irl saker oavsett.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka