Nekad CrudenZ | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CrudenZ

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296968903/

Ditt Hex-ID: 11000011411aec7

Vad är din discord tagg? CrudenZ#6664

Vem var det som bannade dig? RAZIK

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp och metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem trodde att jag pratade med folk i dc när jag egentligen pratade i "airpods" i mobilen ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i häktet pga ett scenario och sedan kom ingen tbx så jag stängde av fivem för jag skulle sova, dagen efter så vaknar jag till att jag har blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det var felaktig ban pga ett missförstånd, men det kan också vara jag som gjorde fel. Jag fick ett samtal medan jag hade buntband på mig och då gjorde jag /me svarar med airpods. Dem trodde jag pratade i DC då dom skrev i ooc att jag pratade i dc med folk. Jag skrev tydligt tillbaka att jag inte pratade med någon i DC men dom ville inte lyssna. Jag tror det kan ha varit felaktigt av mig pga att jag inte hade öronacceoaren airpods medan jag skrev på "/me" att jag hade de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var att jag powergamade. Jag var ganska ny och då var jag med i en bilkrasch. Istället för att vänta i bilen och rpa på det så gick jag ut ur bilen för att se om han var skadad. Jag har tagit lärodom från bannen men dock var den bara i 30 minuter om jag minns rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat klickat bort samtalet så vi inte hade rpat på det alls och nu vet jag att man inte får göra så utan att ha öronaccesoaren.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte får rpa på det sättet och att jag inte ska vara så otydlig när det gäller konversationer medan jag inte har framme mobilen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag ska inte försöka försnabba processen, tack så mycket.

Utveckla gärna din överklagan och motivera varför du ska få unbann.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka