Accepterad cronix | Ansök till whitelist ansvarig [Philip]

• Trådskapare Trådskapare yes.!?
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Y

yes.!?

Gäst
Användarnamn: cronix

Vad är ditt namn i verkligheten? Nicodemus

Hur gammal är du? 2003-04-01

Vad heter du på discord? .wavy#2448

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kan inte säga någon exakt tidpunkt men kommer försöka att kolla ungefär en gång i timmen. Sen om jag är i ett stort scenario så kommer jag att kolla whitelistansökningar direkt när scenariot är avslutat då jag förmodligen missat ett par whitelistansökningar.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är inne i discorden och forumet väldigt ofta och brukar kolla igenom vad folk har skrivit för att se om det är något jag själv kan hjälpa till med. Jag sitter även inne på forumet en hel del för att bara kolla igenom olika ansökningar och försöka se vad folk skulle kunna göra bättre och sämre.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För jag vill att fler ska bli whitelistade och att det ska vara en hög rp nivå då jag kan se att folk som kanske inte borde vara whitelistade är det. Jag vet även att staffs har ganska fullt upp in-game och då är det perfekt att jag kan hjälpa till med whitelistansökningar och då kunna se till att folk får hjälp in-game och få en ännu högre rp nivå.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag är bra på att se om nån förstår vad rp innebär och kan veta om jag skulle behöva ge dem lite extra hjälp innan dem får whitelist. Jag kan även alla reglerna och då vet jag vilka regler det är dem ska kunna och se om dem då kan alla reglerna. Jag tycker även att jag ska bli whitelist-ansvarig för att jag har en god och trevlig ton med alla som kommer in på servern och vill att dem ska få en så bra upplevelse som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag har ju Multistaden:D

Bra ansökan!

Kul med flera WL-ansvariga som kan underlätta för staffs!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Bra ansökan skulle jag säga. Vi behöver fler whitelistansvariga som kan underlätta för staffsen! Lycka till :)

Bra ansökan! Vet att du vart whitelist-ansvarig förut och jag vet att du skötte det bra då :)

Vet att du var väldigt engagerad när du var WL-ansvarig innan. Hoppas du blir godkänd :)

Du borde få svar snart, tycker du visar ett fint engagemang med dina "Bumps"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka