Nekad crille löfman | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crille löfman

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=195363195&token=Y-1j1CtM

Vad är ditt namn i verkligheten? noel lidin

Vad är ditt discord namn? fivem_noel1.0#7533

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 1991

Berätta om din karaktär. när han föddes var han inte som alla andra han var lite fulare och mer annorlunda än andra. När han började på dagis var han 2 år gammal. han försökte hitta vänner men många var lite rädd för honom. dem tyckte väl han liknade ett monster på sätt och vis. men när han började i förskole kals så började han se upp till dem äldre mer och mer. dem man inte ska se upp till (gangsters) han såg dem slå folk utanför hans fönster för han bodde i förorten. men när han började i ettan började han bli mobbad av fyrorna. han brukade oftast gå hem ledsen och i bland till och med med sår för han blev slagen. men när han började i tvåan gick han redan med kniv och en gång vart han rånad på den. men han ställde sig på sina ben igen och började gilla bilar allt mer och mer. när han började i trean fick hans kompis pappa en mercedes och han älskade den. han gick till hans kompis drygt varenda dag bara för att kolla på den. senare i fyran så slutade mobbningen nästan helt. han skaffade nåra mer vänner faktiskt men det året var nästan normalt han var jätte glad. men i femman köpte han en leksaks bil men nåra skrattade åt han för han hade en leksaks bil men han lekte med den hela dagarna. samma sak i sexan också. men i sjuan började hans vänner hänga med fel folk så att han förlorade dem för att han inte vill hänga med dem. och i åttan läste han att hans gamla vänner hade blivit skjutna. han vart självklart ledsen men glömde bort det efter ett tag. han skaffade en EPA i början av nian och nån månad efter skaffade han ett EPA kort. och han körde den så ofta men det var dyrt så han klippte gräs mattan åt några olika människor lite då och då. han klarade nian och började i gymnasiet och han gillade det och när han skulle välja vad han skulle gå viste han direkt att han skulle gå bilar och kom in på det med bra betyg. han lyckades och skaffade bil senare på men han hörde om en stad som heter unive han ville flytta dit direkt och så vart det också han flyttade till unive när han var 27 år gammal och startade hans liv på nytt. och när han var där skulle han göra stor skillnad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är inne på denna server vardagligen och vill kunna skaffa ett värkligt jobb igen. och för jag känner att jag vill kunna göra så värkliga saker som mögligt som att kunna jobba på värkliga jobb och kunna göra mer saker än jag kan just nu.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag vill kunna utveckla min karaktär och RP nivån. så mycket som mögligt. så jag kan börja styra mitt egna företag och kunna jobba på mekko osv. och få folk att börja jobba.

Hur hittade du Unive? jag kollade på streamers och ville testa servern. och nu spelar jag på den här roliga servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att det ska bli så värkligt som mögligt. och kunna öka min och andras RP nivå men en riktigt hög procent.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att kunna få denna karaktär att kännas så värklig som mögligt och att kunna få denna server så bra och rolig och värklig som mögligt. och kunna skaffa nya vänner och kunna få RP nivån på denna servern att bli så hög som mögligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag körde på andra små servrar. förut men ej någon annan för tillfället.

Nekad, Förklara lite mer varför just du ska bli medlem och och vad som får dig intresserad av servern!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka