Nekad Diego | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyckan

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? dinmammaskille

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lukas Simonsson Min karaktär heter Lukas Simonsson och är en man på 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och allitd lägger andras mående för sitt egna

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lukas föddes i Sverige år 1995 och bodde där med sina föräldrar och hans bror. Han och hans familj har bott i sverige hela deras liv, Lukas föddes i Göteborg Hisings Backa, Han har i hela sitt liv försökt att undvika dåligt omgänge så han inte blir som dem och börjar röka, ta droger och mer. Men när han började i skolan där så blev han mobbad för hans hy och att han inte kunde prata flytande svenska. När han började i 6an så började han gå till gym och träna för att bli stark och för att folk skulle sluta reta honom. Såklart ändrades inget eftersom att det tog lång tid för han att kunna se skillnad på honom så alla fortsatte tills den dagen man kunde se det han jobbat länge för och dem slutade för att undivka problem med honom. Han började sen möta på folk som var äldre än honom och dem fick honom att gå till det "kriminella" livet och han började göra dåliga val och tog droger. Sen han var 17 tills 24 så har han alltid gjort dåliga val och kan inte sluta för att det var för framkallande och gjorde det svårt att sluta så han gav upp med att försöka sluta. Lukas lever Kriminellt åt sidan men försöker sitt bästa att komma tillbaka på rätt spår, han försöker skaffa lagliga jobb, men funkar det inte för honom eller att någon drar in han i det dåliga kommer han bli kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP, långa och bra scenarion som inte spelar på min vinst utan allas

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att även om du är i t.ex ett gängkrig och du inte vill förlora dina vapen eller något liknande, så ska du fortfarande rpa så motparten har kul i scenariot och inte bara du

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Antagligen i början när jag började med Rp, men har inte fått varningar eller bans på något år, kommer inte ihåg exakt vad jag blev bannad för då.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random Death Match är att man ska inte döda/skada någon utan ett giltigt scenario. FearRP - Du ska värna för ditt liv i hotande situationer, som t.ex att du blir rånad, håller dem en pistol på dig eller kniv så ska du göra det som rånarna ber dig göra

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag vet

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka