Inaktuell Crezzio | Chef-jobb ansökan [Galaxy] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1ThatsYou

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
118
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? 1crezzio

Ange ditt födelsedatum: 17 Maj 2008

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 1 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har varit bitr x antal gånger. Så jag har en del koll på hur saker o ting ska ske. Jag är en strikt person. Saker o ting ska hålla standarden på Galaxy. Det är just varför jag vill bli chef, Fester på helger och kunnat utveckla den sociala rpn. Jag har mycket koll på hur man ska styra en klubb. inom min erfarenhet så har många tidigare Galaxy chefer bara haft öppet för sitt gäng ex. Men jag vill att Galaxy ska vara öppet för alla. Inte bara kriminella som ska vara hos oss på Galaxy, Utan medlemmar, Poliser, sjukvårdare, U name it. Jag är bara människa så jag vet självfallet inte allt, men vi lär oss desto mer vi jobbar. Jag är en av dem som brinner för yrket! Jag vill kunna se den sociala rpn utvecklas och vilket annan plats är bättre än en nattklubb?

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina mål är att ha öppet minst 3 gånger i veckan. Jag vill ha så mycket social rp som det går. Vill kunna hosta Event i lokalen. Allt möjligt. Allt för att den sociala rpn ska utvecklas! Samt att anställda bra kompetent folk. Planerna mer är att ha öppet för alla, inte bara för ett gängmöte ex, utan även för allt folk, jag vill se den sociala rp förmågan utvecklas och då är det perfekt om poliser, sjukvårdare, marja-lisas anställda kommer, inte bara folk man RPar med normalt sätt, utan även nytt folk. Vill gärna få en stabil aktivet så alla vill dit på helger eller kunna normalisera att Galaxy är öppet fler gånger i veckan eller på helger! Och så är det självfallet kul med lite "rivalitet" Kring dem olika klubbarna!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv varje dag. Kan se riktigt säga timmar men tillräckligt ingame och på discord för att hålla kvar standaren på Galaxy.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka