Nekad cr703172 | Åtgärd Överklagan [V4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr703172

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: steam:11000015fc73e43
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Ur mitt perspektiv berodde situationen till stor del på att jag inte var tillräckligt mogen i mitt sätt att spela på servern. Jag tog inte reglerna eller rollspelandet på det allvar som jag borde ha gjort. Under händelsen sprang jag runt och sköt spelare utan någon genomtänkt RP-bakgrund och använde dessutom ett olämpligt språk, inklusive uttryck som inte hör hemma på någon server.
Vid tillfället tänkte jag inte på hur mitt beteende påverkade andra spelare eller serverns gemenskap. Jag fokuserade mer på att göra saker för stunden än på att följa reglerna och bidra till en bra upplevelse för alla. I efterhand förstår jag att mina handlingar förstörde rollspelandet för andra och skapade extra arbete för staffteamet.
Jag inser idag att mitt beteende var respektlöst och omoget. Jag förstår varför beslutet att banna mig togs och jag accepterar att det var en konsekvens av mina egna handlingar. Händelsen har fått mig att tänka efter kring hur jag beter mig på RP-servrar, och jag förstår vikten av att visa respekt mot både spelare och staff samt att följa de regler som finns.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker inte att bannen var helt fel eftersom jag faktiskt bröt mot reglerna. Jag betedde mig omoget och tänkte inte på hur mitt agerande påverkade andra spelare på servern. Jag förstår idag att det jag gjorde förstörde RP för andra och att staff hade en anledning att agera.
Anledningen till att jag gör den här överklagan är inte för att jag vill skylla ifrån mig, utan för att jag hoppas få en andra chans. Jag har tänkt mycket på det som hände och insett att jag gjorde fel. Om jag får komma tillbaka kommer jag att ta reglerna mycket mer seriöst och bete mig på ett bättre sätt.
Jag hoppas att ni kan se att jag har lärt mig av mitt misstag och ge mig möjligheten att visa att jag kan sköta mig framöver.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, jag har inga bevis som visar att bannen var felaktig. Jag är medveten om att jag gjorde flera saker som bröt mot reglerna och därför handlar min överklagan inte om att bevisa att staff hade fel. Jag vill istället visa att jag förstår vad jag gjorde fel, att jag ångrar mitt beteende och att jag har lärt mig av situationen.

Jag hoppas att ni kan bedöma min överklagan utifrån min vilja att förbättra mig och ge mig en andra chans att visa att jag kan följa reglerna och bidra till en bättre spelmiljö.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
 
Nej, jag har inga bevis som stödjer min överklagan. Jag vet att det jag gjorde var fel och att jag bröt mot reglerna. Min överklagan handlar därför inte om att bevisa att staff gjorde fel, utan om att visa att jag har förstått mitt misstag och lärt mig av det. Jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans att visa att jag kan bete mig bättre och följa serverns regler i framtiden.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top