- Meddelanden
- 18
- Reaction score
- 0
Åtgärds-referens
ID: 3324 — Mild (3p)
Typ: Mild Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: Ger dubbelt så lång krycka till en grabb.
Personal: V4
Datum: 2026-05-22
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag åkte på larm som sjukvårdare och på plats vägra personen ta emot krycka. Tidigare har vi alltid fått ge en förlängdtid till spelare som vägra ta emot kryckor, tiden ska motsvara dubbla av orginal tiden. Jag gav därför personen 60min på en kycka som egetnligen skulle varit 30. Detta är dock en regel som enligt staffs inte längre är aktiv och som tagits bort, något som ingen har informerat eller skrivit ut i discord (Har kollat igenom alla kanaler där informationen kan lagts ut) Jag få till sist en varning där beviset på min varning visar hur personen vägra kycka och hur han inte ger ut sitt namn.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker den är felaktig då det är tydligt att han begå ett regelbrott något som också visas i videoklippet som är med som bevis i min varning.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har inget personligt klipp då mitt medal inte hade hunnit starta under scenariot men han som anmällde mig har. Dock har han klippt bort det mest ifrån när han begår regelbrott
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja