cr703172
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: https://steamcommunity.com/profiles/76561199567158851/
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv det som hände va att jag är dum i huvet och gick runt och sa väldigt väldigt dumma saker och döddade varje person som jag såg och det va ett omoget beteende
Tar du ansvar för det som hände? ja
Vad har du lärt dig sedan dess? jag förstår att mitt beteende var oacceptabelt och jag använde rasistiska uttryck och störde andra spelares upplevelse.jag insåg att sådant beteende skadar både gemenskapen och andra spelare och jag har lärt mig att tänka efter innan jag skriver eller säger något och att behandla folk med respekt
Varför ska vi ge dig en till chans? jag tar fullt ansvar för det jag har gjort och försöker inte bortförklara det och jag ångrar mitt beteende och förstår varför jag blev avstängd .Om jag får en ny chans kommer jag att följa reglerna, behandla andra spelare respektfullt och bidra till en bättre spelmiljö. jag hoppas få en möjlighet att visa att jag har lärt mig av mina misstag
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej det har jag inte
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: https://steamcommunity.com/profiles/76561199567158851/
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv det som hände va att jag är dum i huvet och gick runt och sa väldigt väldigt dumma saker och döddade varje person som jag såg och det va ett omoget beteende
Tar du ansvar för det som hände? ja
Vad har du lärt dig sedan dess? jag förstår att mitt beteende var oacceptabelt och jag använde rasistiska uttryck och störde andra spelares upplevelse.jag insåg att sådant beteende skadar både gemenskapen och andra spelare och jag har lärt mig att tänka efter innan jag skriver eller säger något och att behandla folk med respekt
Varför ska vi ge dig en till chans? jag tar fullt ansvar för det jag har gjort och försöker inte bortförklara det och jag ångrar mitt beteende och förstår varför jag blev avstängd .Om jag får en ny chans kommer jag att följa reglerna, behandla andra spelare respektfullt och bidra till en bättre spelmiljö. jag hoppas få en möjlighet att visa att jag har lärt mig av mina misstag
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej det har jag inte
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja