Nekad cr0zz | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi Chef

Vad heter du IRL? Axel

Vad heter du på discord? Crozz#0001

Hur gammal är du? 14 år snart 15

Hur många timmar har du på Fivem? 1600 timmar typ ungefär 1400 timmar på bara unive/multistaden.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag gillar att köra bil och jag har goda erfarenheter inom att vara chef. jag har varit chef på Marja lisas ett antal gånger och brittas chef och även autoexperten chef. Jag skulle vilja vara chef på taxin. Och jag har tänkt att jag ska starta upp det och min plan är att byta namn på Taxin till Dalgrens Taxi AB. Då jag heter Axel Dalgren och därför vill jag byta det till Dalgrens Taxi AB för att höja rpn och jag satsar verkligen på det här chef jobbet. Jag ska göra det kul att köra Taxi! Jag kommer vara väldigt aktiv som chef och vara chef länge. jag ska försöka ha runt 8-10 anställda och kommer ha så att det oftast alltid är någon inne och tar kunder. Jag vill vara taxi chef så länge som möjligt och jag har verkligen motivation till det här och jag vill göra det bästa av det. Jag kommer se till så att dem som har jobbat på det bästa varje vecka får en bonus och blir veckans anställda och så ska jag kolla med någon klubb eller något om någon vill göra samarbete med oss så vi kan köra folk till fester och hämta i limo och allt det där. Jag ska försöka kolla om vi kan få in lite fler bilar till taxin också isåfall och sköta det väldigt bra och kolla om vi kan fixa event med muneno eller palace genom att vi tar 3 limos typ och hämtar och kör dem till festen och hem om det behövs så det blir mer av taxin och inte bara köra runt och ta larm liksom. jag ska hålla en stabil ekonomi och bra med anställda. Jag vill verkligen bli den bästa Taxi Chefen staden har haft någonsin och verkligen ha roligt. Jag hoppas på att få in lite fler taxibilar som typ volvo och mercedes liksom så det blir bättre rp och kanske någon skåpbils taxi så man kan hämta upp fler. jag vill är verkligen engagerad i det här och jag vill verkligen bli chef och göra det liksom till min gulliga bästa taxifirma och jag hoppas ni gillar min ansökan! jag kommer nog fixa en dc så jag kan dela ut typ veckans bonus och erfaren och såna roller liksom också om jag blir chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på autoexperten tidigare som erfaren och jag har även jobbat på mekonomen som erfaren så jag kan grejer när det gäller bilar. jag har även varit chef för marja lisas ett flertal gånger och även varit chef på brittas och Autoexperten chef. jag jobbar just nu som taxi också så jag har erfarenheter kring taxi och chef.

Berskiv din karaktär? Han heter Axel Dalgren och är 29 år gammal. Han har tidigare varit chef på marja lisas och jobbat på brittas samt ulla karins. Och har även jobbat som mekonom och autoexpert. Så Axel kan väldigt mycket om bilar och så. Axel själv är en väldigt mycket bilsamlare av sig han har väldigt mycket bilar och gillar att hålla på med bilar. Axels barndom var tuff. Alla mobbade honom men han hade ändå bäst betyg i klassen. Hans pappa är bilmekaniker och hans mamma är chef på en fönsterfirma. Axels dröm är att göra sina föräldrar stolta genom att bli chef på någon bilfirma eller något bilföretag. Redan som liten så började Axel med att mecka med bilar och att hjälpa sin pappa på hans jobb. Axel tycker det var riktigt kul med tanke på att han alltid fick köra den coola trucken som man lagade bilar med och Axel fick alltid hålla i pappas verktygslåda när pappa meckade med bilar, och Axel har alltid gillat att köra bil. när Axel var 19 år gammal dog hans pappa i Cancer vilket gjorde så Axel gick under jord i 3 år. Efter 3 år så mötte han sin mamma igen, och hon var jätteledsen över vad som hade hänt. Tydligen så hade Axels pappa haft Cancer sedan Axel var 15 år gammal. Han hann inte berätta det innan det var försent. Axel hittade hans pappa i hans säng när han skulle till skolan, han ringde dit ambulans men han klarade sig inte. Axel har legat under jorden tills han fyllde 29 år då han bestämde sig för att uppfylla hans pappas dröm. Axels dröm är att vara chef på ett typ av bilföretag för att göra sina föräldrar och sina nära och kära stolta.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 5-7 timmar beroende på skola och så. på helgerna kan jag vara uppe på natten till typ kl.3 på natten och kan spela hela dagen på helgerna och mycket på vardagarna med.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ, bara UNIVE!

Har du läst våra Regler? JA

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka