Antagen monani08 | Chef-jobb ansökan [Taxi] [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? Taxi Taxi

Vad heter du i verkligheten? Leo

Vad är ditt användarnamn på discord? monani00

Ange ditt födelsedatum: 8 Maj 2009

När fick du medlemskap på Unive? 20 maj tror jag

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har vart chef på många ställen förr. Jag vet hur man styr ett jobb och hur man hanterar rollen. Samt har jag jobbat som taxi förr

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer se till så det blir ett av de aktivaste ställerna. jag ska se till så vi har folk inne varje dag för jag vill gärna få igång taxi rpn det är mitt mål. Sen kommer jag se över hur många anställda vi är och rensa lite och sen uppdatera intervju frågorna och få in nya anställda dit. Sen kommer jag även se över korruption om någon är korrupt kommer den få sparken och bli bannad. Om någon bemöter kunder otrevligt så kommer dom inte få jobba kvar. Jag ska försöka vara jätte hård med det. Sedan kommer jag även se över lönerna och om något behövs ändras. Jag kommer också försöka få in någon ny lokal och nån ny bil typ. Kommer inte på något mer i nuläget.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer vara inne typ varje dag

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Gripen Taxi.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka